Innovatie evenementen

Op de lange termijn is innovatie voor ondernemers een noodzaak. Daarom is het slim om op de hoogte te blijven van innovatieve ideeën en inzichten in de communicatie, wetenschap en het bedrijfsleven. Bij Beste Business Events komen sprekers die helemaal op de hoogte zijn van de nieuwste innovatieve trends. Bovendien kunnen ze deze tijdens hun workshops, trainingen, masterclasses en keynotes vertalen naar praktische toepassingen voor je eigen onderneming.

  • Thema
  • Datum
  • Prijs
    69
    7199
  • Locatie
 

Het lijkt een toverwoord voor zakelijk Nederland: innoveren. Maar wat doe je er nu precies mee bij je bedrijf? Misschien wil je innoveren door de nieuwste inzichten uit de wetenschap (bijvoorbeeld over big data) toe te passen op je marketing. Misschien wil je juist met je eigen visie en ideeën een compleet nieuwe innovatieve dienst ontwikkelen.
Aan innovatie gaat in ieder geval een creatief proces vooraf. Niet bij elke organisatie – de dagelijkse drukte gaat voor – is daar voldoende ruimte voor. Passen innovatie en ondernemerschap binnen je bedrijfscultuur?

Innoveren als ondernemer?

Op de lange termijn is innovatie voor ondernemers een noodzaak. Daarom is het slim om op de hoogte te blijven van innovatieve ideeën en inzichten in de communicatie, wetenschap en het bedrijfsleven.
Wat kun je bijvoorbeeld leren van de innovatieve manieren waarop succesvolle startups en (belangrijker) scale-ups de wereld veroveren? Wat zijn de innovatieve trends in duurzaamheid? Wat gebeurt er in Silicon Valley, bijvoorbeeld op het vlak van kunstmatige intelligentie?

Innoveren begint met inspiratie

Bij Beste Business Events vind je inspirerende workshops, keynotes en debatten over innovatie.
De topnotch sprekers uit binnen- en buitenland leren je met voorbeelden uit de praktijk hoe je zelf ook innovatief gaat denken binnen je onderneming. Van kleine veranderingen (we gaan mobiel printen) tot radicale innovatie (we gooien het complete businessmodel om).
Daarnaast zijn het de ideale gelegenheden om in contact te komen met andere bedrijven die ook (willen) innoveren.