Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Workshop Contentstrategie

Wie marketing zegt, zegt automatisch content. Volgens marketing goeroe Seth Godin is contentmarketing tegenwoordig de enige vorm van marketing die telt. Natuurlijk valt daarover te twisten, maar dat content belangrijk is heeft elke organisatie inmiddels door.

Tijdens deze workshop leer je te denken als uitgever zodat je erachter komt welke content jouw doelgroep waardeert. Het gaat er immers om  jouw doelgroep te bereiken, te boeien en te binden. Maar niet alleen dat: de content die je maakt moet passen bij jouw bedrijf en aansluiten op jouw marketingdoelstellingen.

We maken jouw contentstrategie aan de hand van de volgende stappen:

  1. Marketingdoelstelling
  2. Propositie
  3. Buyer Persona
  4. Positionering
  5. Kennisdomein
  6. Contentmatrix
  7. Contentkalender

Na het doorlopen van dit stappenplan ga je na deze workshop naar huis gaat met een eerste opzet voor jouw eigen contentstrategie.

Programma

Datum Tijd Inhoud
23 May. 19 14:00 - 17:00 Doorlopen van het stappenplan om te komen tot de eerste opzet van jouw contentstrategie:

Tijd

14:00 - 17:00


Inhoud

Doorlopen van het stappenplan om te komen tot de eerste opzet van jouw contentstrategie:


Locatie

MT Mediagroep
Paul van Vlissingenstraat 10e
1096 BK Amsterdam, Noord-Holland

Resultaat

Wat ga je leren:

Na de workshop ga je met voldoende kennis naar huis om jouw contentstrategie verder uit te werken. Als je jouw contentstrategie binnen zes weken afgerond hebt en digitaal bij ons aanlevert, zullen wij de contentstrategie grondig bekijken en geven we de laatste verbeteringen en tips. Je hebt dan een concreet plan waarmee je direct aan de slag kunt.