Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Het Onverwoestbare Merk

Hoe zorg jij ervoor dat jouw merk sterk en relevant blijft?

De wereld om ons heen verandert snel en de consument verandert mee. Ooit ijzersterke merken verdwijnen. Nieuwe helden komen er voor in de plaats. Of een merk sterk is, is geen kwestie van smaak. Een sterk merk heeft herkenbare kwaliteiten. Het Onverwoestbare Merk exploreert de kenmerken van sterke en relevante merken door middel van gesprekken en ontmoetingen met experts en pioniers. Deze unieke learning journey van the leader of the pack brengt je op 1 dag langs experts en best practices op verschillende en bijzondere locaties in Amsterdam. Er is plek voor maximaal 15 deelnemers.

Op het programma:

  • Workshop consistente merktaal van trendanalist Christine Boland
  • Masterclass ‘van gedragswetenschap naar hapklare marketingideeën’ van pioniers Tim den Heijer  en Deborah Bosboom
  • Lunchen met meesterverteller Ron Simpson van (en bij) The Avocado Show
  • Brandmanager Margreet van Schaijck  van LUSH over het merk als community
  • Repko op de biechtstoel. Een faalverhaal van een van ‘s Nederlands meest ervaren retailmerkbouwers René Repko, over zijn grootste fouten (zodat jij ze niet meer hoeft te maken)

Programma

Ochtendprogramma

– Workshop Mindset Methode van trendanalist Christine Boland
In de voortrazende dynamiek van deze tijd is een consistente eigen stijl van vitaal belang. In haar workshop de Mindset Methode reikt trendanalist Christine Boland handvatten aan voor consistentie in al je merkuitingen.

– Masterclass ‘Van gedragswetenschap naar hapklare marketingideeën’Wetenschap en creativiteit zijn gescheiden werelden, weten pioniers Tim den Heijer en Deborah Bosboom. En dat is een gemiste kans. Tim en Deborah brengen deze twee werelden samen in hun masterclass en vertalen kennis uit de gedragswetenschap in hapklare marketingideeën.

Inspiratielunch

– De kracht van storytelling
Lunchen doen we met meesterverteller Ron Simpson van (en bij) The Avocado Show. Ron wist met de opening van zijn restaurant wereldwijd media-aandacht te genereren. Hoe hij dat flikte? De kracht van een goed verhaal.

Middagprogramma

– Repko op de biechtstoel
Tijdens deze learning journey niet alleen juichverhalen. Een van ‘s Nederlands meest ervaren CMO’s René Repko (ex-Rituals, HEMA, Action) neemt plaats op de biechtstoel en vertelt over zijn grootste fouten als merkbouwer, zodat jij ze niet meer hoeft te maken.

– Merken als nieuwe community’s
We sluiten de dag af met een bezoek aan het eigenzinnige cosmeticamerk LUSH en onderzoeken de rol van merken als nieuwe community’s. Brandmanager Margreet van Schaijk over hoe LUSH een enorm trouwe fanbase heeft opgebouwd, zonder ooit een euro advertentiegeld te hebben uitgegeven.

Programma

Datum Tijd Inhoud
12 Nov. 20 0:00

Tijd

0:00