, , , , , ,

Avondseminar: Extreem Klantgericht

De eigentijdse manier van acquisitie en relatiebeheer

Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die je met elkaar hebt. In dit avondseminar krijg je van Jos Burgers de tools om jouw extreem klantgerichte aanpak (verder) te ontwikkelen en je commerciële technieken en vaardigheden aan te scherpen.

Uitverkocht
Wanneer?
16 september 2019

Waar?
Theater Maitland

Uitverkocht

Avondseminar: Extreem Klantgericht

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die je met elkaar hebt. En ze zoeken naar bedrijven die impact creëren, in samenspel met de klant – want die heeft tegenwoordig een sterke stem in het verkoopproces.

Bewegen van belevenis naar betekenis, dáár ligt je onderscheidende kracht. Sterker nog: het is de nieuwe standaard voor succesvol zakendoen. Niks doen is geen optie.

Tijdens dit avondseminar geven Daniëlle de Jonge en Jos Burgers (auteur van het bestverkopende boek in 2017 én 2018!) je de tools om jouw extreem klantgerichte aanpak (verder) te ontwikkelen en je commerciële technieken en vaardigheden aan te scherpen. Je krijgt volop praktische tips om meteen toe te passen en raakt geïnspireerd door aansprekende voorbeelden uit de praktijk.

Wat gaat er gebeuren tijdens deze avond?

Je hoort onder meer over:

  • Fan zijn van jouw klanten
  • Influencer zijn voor jouw bedrijf
  • Stoppen met verkopen

Alles bij elkaar een ideale formule voor commercieel succes. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

Sprekers

  • Jos Burgers – marketing – en klantenman in hart en nieren, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker.
  • Daniëlle de Jonge – commercieel coach/trainer, spreker, ondernemer, auteur van de bestseller ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’

Groepskorting

Met 5 deelnemers of meer deelnemen? Meld je dan aan via de knop ‘Groepsarrangementen op aanvraag’. De kortingsregeling voor dit event:

5 deelnemers: 10% korting
6e t/m 10e deelnemer: 15% korting
11e deelnemer en meer: 20% korting

Maandag 16 september 2019
18:30 - 19:00
Ontvangst & registratie
19:00 - 20:15
Extreem klantgericht - Daniëlle de Jonge
20:15 - 20:45
Pauze
20:45 - 22:00
Overtref de verwachtingen van jouw klanten - Jos Burgers
22:00
Afsluiting, borrel en napraten

Theater Maitland
De Horst 1
3971 KR Driebergen, Utrecht

Organisator
Managementboek
managementboek logo2

Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Heb je een vraag?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

020 - 26 20 712

Wil je een overzicht van de beste evenementen?

Schrijf je dan in voor de wekelijkse nieuwsbrief van Beste Business Events.

Meld je aan voor de nieuwsbrief