, , ,

Online programma: klantgerichtheid

Hoe maak ik fans van mijn klanten?

In deze online cursus legt Jos Burgers in zeven afleveringen (van ieder 20 tot 30 minuten) uit hoe je je bedrijf zo kan inrichten dat deze in een continue staat van innovatie opereert.

Wanneer?
Doorlopend

Vanaf:
199,00 excl. btw
Prijs?

Inschrijven Wissen
Je kunt maximaal 4 tickets bestellen. Klik hier om een groepsarrangement aan te vragen.

Online programma: klantgerichtheid

In deze online cursus legt Jos Burgers in zeven afleveringen van 20 tot 30 uit hoe je je bedrijf zo kunt inrichten dat deze in alle facetten is ingericht om klantgerichter te opereren. Alles is digitaal, zodat je op een moment dat het goed uitkomt aan je professionele ontwikkeling kunt werken. Om de stof optimaal toe te kunnen passen kun je er ook voor kiezen om met Burgers zelf te spreken over de beste manieren om de stof te kunnen gebruiken.

Burgers is een van de beste en bekendste managementtrainers van Nederland. Hij schreef een rij aan boeken over het onderwerp waarvan er vier werden uitgeroepen tot best verkochte managementboeken van het jaar waarin ze uitkwamen. Burgers’ stijl van training geven spat van het scherm af in deze online training, hij put uit zijn jarenlange ervaring om met voorbeelden te komen en neemt je mee in het verhaal met zijn alom bekende gevoel voor humor.

Programma

In de eerste track neemt Burgers je mee op een reis naar een bedrijf dat volledig in het teken staat van klanten. Waarom zo dat belangrijk is legt hij uit in de eerste aflevering. Waarna hij verder gaat over het belang van het kiezen van het type klant dat je wilt hebben. Volgens Burgers is de noodzaak daarvan eenvoudig: wanneer je niet kiest, word je ook nooit gekozen. In de derde track spreekt Burgers over de noodzaak van verbeteren, natuurlijk doe je je best om zo klantgericht mogelijk te zijn. Alleen hij helpt je om nog beter te worden.

De gedachte dat ieder bedrijf van de klanten fans moet maken bestaat al langer, hoe je er ook voor zorgt dat die gedachte binnen de onderneming geldt legt Burgers uit in de vierde aflevering. Dat communicatie met de afnemers van de producten niet oprecht te zijn zolang het maar vriendelijk is legt de spreker uit in de vijfde track: hij helpt je om de communicatie te verbeteren zodat deze helemaal aansluit bij je gesprekspartner. Hoe je alle lessen uit het programma op een dergelijke manier toepast waardoor u dit na verloop van tijd automatisch gaat doen legt Burgers uit in de laatste aflevering van dit programma.

Elephant road

De programma’s van deze serie, de Elephant Road, zijn opgebouwd uit zeven lessen, je hebt een jaar de tijd om deze te volgen. Je krijgt geen video óver de cursus van Jos Burgers maar een training van Burgers, aangevuld met  ondersteunende afbeeldingen zodat je de informatie optimaal tot je kunt nemen. Die tracks worden aangevuld met tests, checklists, opdrachten en een uitgebreide bibliotheek voor extra verdieping. Bij vragen kun je contact opnemen met de helpdesk.

 
Track 1
10 hele goede redenen om klantgerichter te zijn
Track 2
De gemiddelde klant bestaat niet
Track 3
Van erg goed naar nóg beter!
Track 4
Verwachtingen overtreffen en fans maken
Track 5
Beter onecht vriendelijk dan echt onvriendelijk
Track 6
Klanten belachelijk goed helpen
Track 7
Eén van per dag
Organisator
Denk Producties
denk-producties

Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Heb je een vraag?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

020 - 26 20 712