Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Avondseminar: 1 fan per dag (extra editie)

Om je organisatie zo snel mogelijk te laten groeien is de beste methode om van bestaande klanten fans te maken. Overtref hun verwachtingen iedere keer, makkelijk gezegd maar moeilijk uit te voeren. Hoe je dat aanpakt leert Jos Burgers je tijdens het avondseminar 1 fan per dag.

Jos Burgers is de meest toonaangevende en succesvolle auteur op het gebied van klantgerichtheid in Nederland. Hij schreef tal van boeken, waarvan er al vier het meest succesvolle managementboek van het jaar waren. In zijn nieuwe boek, speciaal voor jou, legt hij de finesse uit van de klanten zo bedienen dat deze fans van je bedrijf worden. Dat boek is de basis van 1 fan per dag!

Waarom je fans moet maken van klanten

De avond begint met zes redenen waarom je fans moet maken van je klanten en twee wegen die je kunt bewandelen om dit ook te bewerkstelligen. Welke vaardigheden er in de gereedschapskist moeten zitten om dat voor elkaar te krijgen legt Jos Burgers daarna uit.

  • Hoe overdonder je klanten?
  • En op welke manier ga je om met klachten en complimenten als die voorbij komen?

Niet alleen jij als oprichter of manager moet bezig zijn met het motiveren van klanten maar iedere medewerker. Dat is de filosofie van Jos Burgers. Alleen mogen de medewerkers dat wel? En hoe kun je hen erbij helpen om die klanten de volgende stap te laten maken?

Beren op de weg

Als laatste onderdeel kijkt de spreker naar de beren op de weg: hoe ga je om met interne weerstand tegen de plannen? Op welke manier beloon je de mensen die de nieuwe plannen goed uitvoeren. En waarom je juist moet vragen naar de onderdelen die je het liefste zou negeren.

Video

Programma

Datum Tijd Inhoud
27 Jan. 20 0:00 Ontvangst koffie en thee

Tijd

0:00


Inhoud

Ontvangst koffie en thee


Wat zeggen andere deelnemers

“Dat je getriggert wordt om er weer vol voor te gaan”

Cocky Vermaat, Fleurop Nederland

“hoe eenvoudig zijn sommige dingen om voor elkaar te krijgen.”

Eva van der Meer, Xtandit

“Iets heel lastigs heel simpel uitgelegd zodat je er morgen mee kan en wilt beginnen! Iets makkelijks heel moeilijk maken is vrij simpel maar omgekeerd...”

Jacob Wijnker, Waterland Trading

“Ik ben op een aangename manier aan het denken gezet over hoe ik onze klanten enthousiaster kan maken over ons bedrijf”

Burhan Aydogan, Perfctkeur

“Een echte eyeopener”

Bas van der Veldt, CEO

“andere invalshoeken en goede tips met duidelijke voorbeelden!”

, AFAS Software

“Opnieuw maakt mijn grote held Jos Burgers het waar. In zijn nieuwe boek “Eén fan per dag” en gelijknamige seminar laat hij op humorvolle en verfrissende wijze zien dat als we ons maximaal richten op het fan maken van klanten de euro’s achter je aan rollen”

,

Locatie

High Tech Campus
High Tech Campus 1
5656 AE Eindhoven, Noord-Brabant