, , , ,

Avondseminar: 1 fan per dag

3

Hoe maak je van je bestaande klanten fans? En waarom is dat de meest succesvolle manier om jouw bedrijf te laten groeien? Dat leer je van Jos Burgers tijdens het avondseminar 1 fan per dag.

Wanneer?
24 september 2018

Waar?
Da Vinci Theater

Prijs?

195,00 excl. btw

Je kunt maximaal 4 tickets bestellen. Klik hier om een groepsarrangement aan te vragen.

Avondseminar: 1 fan per dag

Om je organisatie zo snel mogelijk te laten groeien is de beste methode om van bestaande klanten fans te maken. Overtref hun verwachtingen iedere keer, makkelijk gezegd maar moeilijk uit te voeren. Hoe je dat aanpakt leert Jos Burgers je tijdens het avondseminar 1 fan per dag.

Jos Burgers is de meest toonaangevende en succesvolle auteur op het gebied van klantgerichtheid in Nederland. Hij schreef tal van boeken, waarvan er al vier het meest succesvolle managementboek van het jaar waren. In zijn nieuwe boek, speciaal voor jou, legt hij de finesse uit van de klanten zo bedienen dat deze fans van je bedrijf worden. Dat boek is de basis van 1 fan per dag!

Waarom je fans moet maken van klanten

De avond begint met zes redenen waarom je fans moet maken van je klanten en twee wegen die je kunt bewandelen om dit ook te bewerkstelligen. Welke vaardigheden er in de gereedschapskist moeten zitten om dat voor elkaar te krijgen legt Jos Burgers daarna uit.

  • Hoe overdonder je klanten?
  • En op welke manier ga je om met klachten en complimenten als die voorbij komen?

Niet alleen jij als oprichter of manager moet bezig zijn met het motiveren van klanten maar iedere medewerker. Dat is de filosofie van Jos Burgers. Alleen mogen de medewerkers dat wel? En hoe kun je hen erbij helpen om die klanten de volgende stap te laten maken?

Beren op de weg

Als laatste onderdeel kijkt de spreker naar de beren op de weg: hoe ga je om met interne weerstand tegen de plannen? Op welke manier beloon je de mensen die de nieuwe plannen goed uitvoeren. En waarom je juist moet vragen naar de onderdelen die je het liefste zou negeren.

Maandag 24 september 2018
18.30 uur
Ontvangst koffie en thee
19.00 uur
Start seminar
Blok 1
Van klanten naar fans
De twee routes naar abnormaal tevreden klanten
Fans maken in je dagelijkse routine inbakken
De exponentiële kracht van dit principe
Zes goede redenen om hiermee aan de slag te gaan
Blok 2
De gereedschapskist
Manieren om klanten te overdonderen
Eerste hulp bij klachten. En bij complimenten
Benut de momenten van de waarheid!
Doe iets met klantvragen waar je van baalt
Blok 3
Elke medewerker, elke dag, één fan. Dat moet toch kunnen?
Jij kunt in je eentje het verschil maken
Goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld ook!
Mogen je mensen wel echt fans maken?
Prioriteit voor meer tijd voor klanten
Blok 4
Laat je elke dag beter maken
Zet door, ook als het een keer tegen zit
Hoe reken je af met weerstand tegen je plannen?
Vraag vaker naar wat je liever niet hoort
Beloon je ambassadeurs (als ze het niet verwachten)
22.00 uur
Einde seminar met borrel

Wat zeggen andere deelnemers

“Dat je getriggert wordt om er weer vol voor te gaan, hoe eenvoudig zijn sommige dingen om voor elkaar te krijgen.”

Cocky Vermaat, Fleurop Nederland

“Iets heel lastigs heel simpel uitgelegd zodat je er morgen mee kan en wilt beginnen! Iets makkelijks heel moeilijk maken is vrij simpel maar omgekeerd...”

Eva van der Meer, Xtandit

“Ik ben op een aangename manier aan het denken gezet over hoe ik onze klanten enthousiaster kan maken over ons bedrijf”

Jacob Wijnker, Waterland Trading

“Een echte eyeopener, andere invalshoeken en goede tips met duidelijke voorbeelden!”

Burhan Aydogan, Perfctkeur

“Opnieuw maakt mijn grote held Jos Burgers het waar. In zijn nieuwe boek “Eén fan per dag” en gelijknamige seminar laat hij op humorvolle en verfrissende wijze zien dat als we ons maximaal richten op het fan maken van klanten de euro’s achter je aan rollen”

Bas van der Veldt, CEO, AFAS Software

Da Vinci Theater
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden , Utrecht

Organisator
Denk Producties
denk-producties

Beste Business Events stuurt je naast de brochure 'Eén fan per dag', nog maximaal 2 berichten over het evenement 'Eén fan per dag'. Wil je deze berichten niet ontvangen, dan kan je je heel eenvoudig onderin de berichten afmelden. Klik hier voor meer informatie over onze privacyregels.

Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Marloes van As

Opleidingsadviseur

06 - 45 04 23 51 of 020 - 26 20 700