, , , ,

Steven van Belleghem: Customer Champions

Geheimen en gewoonten van kampioenen in klantgerichtheid

Klanten raken gewend aan maatwerk, snelheid en een service van topniveau. En verwachten dat daarna ook bij jouw organisatie. Wat zijn de geheimen en gewoonten van bedrijven in de Champions League van klantgerichtheid? Leer het in dit nieuwe seminar met met Steven van Belleghem, Jos Burgers en Duncan Wardle.

Wanneer?
20 november 2019

Waar?
Johan Cruijff Arena

Prijs?

995,00 excl. btw

Je kunt maximaal 4 tickets bestellen. Klik hier om een groepsarrangement aan te vragen.

Steven van Belleghem: Customer Champions

Elke organisatie heeft het in haar top 5 kernwaarden staan: de klant centraal. Alles wat we doen moet goed (nee … geweldig!) zijn voor de klant.

Klanten verwachten sublieme service

Klanten en klantrelaties veranderen voortdurend. Tech-giganten als Amazon en Coolblue zorgen voor sublieme klantervaringen en briljante service. Klanten raken gewend aan maatwerk, snelheid en een service van topniveau. En verwachten dat daarna ook bij jouw organisatie.

Goed is niet goed genoeg, subliem is de nieuwe standaard.

De Champions League van klantgerichtheid

Wat zijn de geheimen en gewoonten van bedrijven in de Champions League van klantgerichtheid? Wat doen ze écht anders? En wat kun jij daarvan leren? Steven van Belleghem beantwoordt deze vragen in dit nieuwe seminar.

Dit is dé stoomcursus sublieme klantgerichtheid met Steven van Belleghem, Jos Burgers en Duncan Wardle (Disney).

Woensdag 20 november 2019
09:00 - 09:30
Ontvangst
09:30 - 17:00
Start seminar
17:00
Einde seminar met borrel

Johan Cruijff Arena
ArenA Boulevard 1
1100 DL Amsterdam, Noord-Holland

Organisator
Denk Producties
denk-producties

Wat komt er aan bod in dit seminar?

Klantrelaties veranderen… Voorgoed

  • Hoe digitalisering klantrelaties verandert
  • 3 trends waar elk bedrijf nu mee aan de slag moet
  • De gewoonten van Customer Champions

Steven van Belleghem

Customers the day after tomorrow

  • Chatbots & Artificial Intelligence: dit moet je ervan weten.
  • China bonkt op de deur met deze innovaties
  • Hoe speel je hier nu al op in?

Steven van Belleghem

Creating magic in your customer experience

  • Disney’s customer experience secrets
  • How to discover what customers really want?
  • Creating a culture of customer focused innovation

Duncan Wardle blaast je van je stoel met Disney’s klantgeheimen

Kampioenen hebben fans. Hoe krijg je die?

  • Met tevreden klanten schiet je weinig op.
  • De twee manieren om fans te maken.
  • Vanaf nu maken we: één fan per dag.

Jos Burgers

De menselijke factor in een AI wereld

  • Digitalisering maakt de menselijke factor belangrijker
  • Hoe maken jouw mensen het verschil?
  • Bedrijven die dit briljant toepassen

Steven van Belleghem

Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Marloes van As

Opleidingsadviseur

06 - 13 96 34 08 of 020 - 26 20 712