Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Lean Basis Training

De Lean Basis Training leert (interim)managers de basis van het werken volgens het lean-gedachtegoed. De manier die wordt gebruikt om te kijken hoe de eigen organisatie zo kan worden ingericht dat deze doorlopend verbetert op het gebied van efficiëntie en effectiviteit.

De ervaren trainers Remco Rovers en Frank Bossema leren de deelnemers in één dag welke mogelijkheden er liggen binnen het eigen bedrijf of afdeling om te groeien, welke technieken daarvoor te gebruiken, wat de waarde van een klant is en hoe deze te herkennen is.

Met lean-principes je klantwaarde verhogen

De dag begint over klantwaarde: door nieuwe technieken te gebruiken krijg je duidelijker welke waarde de klant van je verwacht, of dat overeenkomt met de huidige diensten en waar je je op moet richten om het geleverde product overeen te laten komen met de vraag van de klant.

In dit blok kijken we naar de waardestroom-analyse: wat is het, waarom het nodig is om te kijken naar het huidige proces en of deze de optimale waarde levert voor de klant en het bedrijf niet te veel tijd kost. Hierna kijk je tot in de detail naar de Lean-principes:

  • hoe kijk je met de klant naar de gevraagde waarde,
  • voorkom je daarbij verspilling en
  • hoe je in de bredere zin het lean-werken toepast binnen de organisatie.

Programma

Datum Tijd Inhoud
23 Mar. 17 0:00 Klantwaarde

Tijd

0:00


Inhoud

Klantwaarde


Locatie

HeadFirst
Polarisavenue 33
2132 JH Hoofddorp, Noord-Holland

Organisator

12Mprove
12mprove-logo-v3.jpg