, , , , , , , , ,

De klant aan zet

Hoe brengt u de klant en uzelf verder?

Tijdens 'De klant aan zet' spreken vier grote namen uit de verkoopwereld over nieuwe manieren om klanten voor u te winnen.

Uitverkocht
Wanneer?
10/10/2016

Waar?
Theater Maitland

Uitverkocht

De klant aan zet

Nu de tijd dat de sales-medewerkers achterover konden leunen en de producten tóch wel verkochten voorbij is, is het tijd om opnieuw te focussen op de verkooptechnieken. Daarvoor is de middagseminar ‘De klant aan zet’ in het leven geroepen.

Gedurende één middag krijgt u van vier sales-experts te horen hoe u de band met de klant kunt veranderen om op een nieuwe manier uw product aan de man te brengen. Eerst is het woord aan Gertien Beijering, zij spreekt over hoe u de gun-factor kunt verhogen.

Daarna vertelt Yuri van der Sluis hoe u een product kunt verkopen zonder over te komen als die hongerige auto-verkoper die alle producten ‘zelf ook heeft’. Daniëlle de Jonge laat hierna zien hoe u als sales-professional op een positieve manier aandacht kunt geven aan uw klant. Als afsluiting is het woord aan Jan van Setten: hij legt uit hoe u de klant kunt ‘winnen’ door een hoop opvattingen overhoop en knuppels in het hoenderhok te gooien.

Maandag 10 oktober 2016
13:00 - 13:30
Lunch
13:30 - 14:00
'De Gunfactorverhoger' door Gertien Beijering
14:00 - 14:30
'Vertrouw me, ik ben verkoper' door Yuri van der Sluis
14:30 - 15:00
'Human2Human: de nieuwe klantrelatie' door Daniëlle de Jonge
15:00 - 15:30
Social networking break
15:30 - 16:30
'De klantenfluisteraar' door Jan van Setten
16:30 - 17:00
Afsluiting en netwerkborrel

Wat zeggen andere deelnemers

“”

,

Theater Maitland
De Horst 1
3971 KR Driebergen, Utrecht

Organisator
Managementboek
managementboek logo2

Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Heb je een vraag?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

020 - 26 20 712

Wil je een overzicht van de beste evenementen?

Schrijf je dan in voor de wekelijkse nieuwsbrief van Beste Business Events.