, ,

Avondseminar: Customers the day after tomorrow

Hoe win je klanten in een digitaliserende wereld?

3

In dit avondseminar neemt Steven van Belleghem je mee op pad langs de laatste ontwikkelingen in artificiële intelligentie, robotisering en onzichtbare technologie. Fascinerend! De digitale trends van morgen vertaald naar concrete ideeën en veranderingen binnen jouw organisatie en team.

Wanneer?
27 november 2017

Waar?
Gooiland theater

Prijs?

195,00 excl. btw

Je kunt maximaal 4 tickets bestellen. Klik hier om een groepsarrangement aan te vragen.

Avondseminar: Customers the day after tomorrow

Je klanten zijn nooit meer offline. De digitale technologie dringt door in alle producten en alle diensten. In Silicon Valley en vooral in China ontstaan duizelingwekkende innovaties die het gedrag van je klanten fundamenteel veranderen.

Wat betekent dit voor jouw organisatie? Welke kansen biedt het om je klanten beter te leren kennen? Nieuwe klanten te winnen en bestaande klanten beter te bedienen?

Concrete kansen uit fonkelnieuwe technologie

In dit avondseminar neemt Steven van Belleghem je mee op pad langs de laatste ontwikkelingen in artificiële intelligentie, robotisering en onzichtbare technologie. Fascinerend! En hij vertaalt deze ‘trends van overmorgen’ naar concrete ideeën om morgen (of overmorgen) met je team op te pakken.

Dit avondseminar is de officiële Nederlandse première van het nieuwe boek ‘Customers the day after tomorrow’ van Steven van Belleghem. Het programma is zeer geschikt om met je hele team bij te wonen.

Je doet samen inspiratie en ideeën op en kunt de dag erna meteen samen aan de slag met:

  • Artificiële intelligentie: dit moet je ervan weten
  • Algoritmen en dat voor (veel) betere klantervaringen
  • Hoe mensen het verschil maken in een digitale wereld
  • De ideale mix van ‘digitaal’ en ‘persoonlijk
  • Super apps: de kracht van platforms
  • Onzichtbare technologie: magische ervaringen
Maandag 27 november 2017
Blok 1
Producten komen tot leven: Technologie dringt door elk product en dienst | Artificiële intelligentie: dit moet je ervan weten | Algoritmen en data als middel voor (veel) betere klantervaringen
Blok 2
De vier elementen van nieuwe klantrelaties: Nieuwe interfaces: simpel en augmented | Super apps: de kracht van platforms
Blok 3
De menselijke touch: Hoe mensen het verschil maken in een digitale wereld | Deze skills moet je ontwikkelen in je mensen | De ideale mix van ‘digitaal’ en ‘persoonlijk’

Gooiland theater
Emmastraat 2
1211 NG Hilversum, Noord-Holland

Organisator
Denk Producties
denk-producties

Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Marloes van As

Opleidingsadviseur

06 - 13 96 34 08 of 020 - 26 20 712