Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Blended class: Klantgerichtheid

Hoe maak ik fans van mijn klanten?
Hoe overtref ik stelselmatig de verwachtingen?
Hoe creëer ik een klantgerichte bedrijfscultuur?

In dit programma laat Jos Burgers zien hoe je je organisatie (veel) klantgerichter maakt. Structureel en systematisch, tot in alle haarvaten van het kantoor. Je leert hoe je klantverwachtingen overtreft, klanten verrast en klachten subliem oplost. Resultaat: klanten die zó enthousiast zijn dat ze nooit meer weg gaan, méér betalen en spontaan nieuwe klanten aanbrengen.

Blended Class = uitgekiende mix van online en live

Een Blended Class is een uitgekiende mix van online leren en livesessies met een topexpert. Een slimme formule met 3 elementen:

  1. Openingscollege: inspirerende aftrap met snel overzicht van alle hot topics.
  2. Online programma: 7 modules vol video, zelftests en opdrachten.
  3. Meetup: met ruimte voor al je vragen en bonusmateriaal.

In een Blended Class spijker je op een moderne, effectieve en sneller manier je kennis bij.

Video

Programma

Datum Tijd Inhoud
3 Sep. 19 13:30 - 15:00 Openingscollege: Klanten zijn eigenlijk nét mensen
1 Jan. 70 0:00 In dit openingscollege leidt Jos Burgers je rond in het klantenbrein. Hoe denkt een klant nou écht en waarom zijn er in elke organisatie (ook die van jou) toch nog zoveel misverstanden over? Waarom is klantvriendelijk zijn niet genoeg
8 Oct. 19 0:00 en wat moet je dan extra doen?
1 Jan. 70 0:00 Online programma: Klantgerichtheid

Tijd

13:30 - 15:00


Inhoud

Openingscollege: Klanten zijn eigenlijk nét mensen



Tijd

0:00


Inhoud

In dit openingscollege leidt Jos Burgers je rond in het klantenbrein. Hoe denkt een klant nou écht en waarom zijn er in elke organisatie (ook die van jou) toch nog zoveel misverstanden over? Waarom is klantvriendelijk zijn niet genoeg



Tijd

0:00


Inhoud

en wat moet je dan extra doen?



Tijd

0:00


Inhoud

Online programma: Klantgerichtheid


Locatie

Da Vinci Theater
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden, Utrecht

Wat komt er aan bod?

Openingscollege 3 september: Klanten zijn eigenlijk nét mensen

In dit openingscollege leidt Jos Burgers je rond in het klantenbrein. Hoe denkt een klant nou écht en waarom zijn er in elke organisatie (ook die van jou) toch nog zoveel misverstanden over? Waarom is klantvriendelijk zijn niet genoeg, en wat moet je dan extra doen?

 

  • Klanten willen geen boren, ze willen gaten
  • Begrip tonen voor een klant, ook als je dat eigenlijk niet hebt
  • Waarom veel collega’s per ongeluk hun klanten beledigen

Openingscollege met Jos Burgers
Dinsdag 3 september 2019, 13.30-15.00 uur.
AFAS Da Vinci theater, Leusden

Online programma: Klantgerichtheid

Aan de slag met het online programma Klantgerichtheid van Jos Burgers:

 

  • Track 1: 10 hele goede redenen om klantgerichter te zijn
  • Track 2: De gemiddelde klant bestaat niet
  • Track 3: Van erg goed naar nog beter
  • Track 4: Verwachtingen overtreffen en fans maken
  • Track 5: Beter onecht vriendelijk dan echt onvriendelijk
  • Track 6: Klanten belachelijk goed helpen
  • Track 7: Eén fan per dag

Online programma van Elephant Road. In je eigen tijd en tempo: 7 * 30-60 minuten

 

Meetup: Brandende vragen over Klantgerichtheid

Onder leiding van Jos Burgers ga je in gesprek een aantal brandende vragen in over Klantgerichtheid:

 

  • Hoe krijg je klantgerichtheid ‘tussen de oren’?
  • Wat doe je met klanten die veel tijd kosten en weinig marge opleveren?
  • Hoe laat je zien wat klantgerichtheid écht oplevert?

Interactieve sessie met Jos Burgers
Dinsdag 8 oktober 2019, 13.30-15.00 uur
AFAS Da Vinci theater, Leusden