Management3 workshops waarmee je jouw organisatie uit een crisis haalt

Er is niets lastiger om te managen dan een organisatie in crisis. Wat heb je nodig om niet alleen een crisis te boven te komen, maar daar ook je voordeel uit te halen? In dit artikel hebben wij 3 workshops voor je uitgekozen waarmee je zorgt dat jij alles in huis hebt om jouw organisatie naar een betere toekomst te leiden.

Lees meer

OndernemerschapVerne Harnish: ‘Heb jij geweldige mensen om je heen verzameld?’

Iedere organisatie wil wel groeien, maar hoe zorg je ervoor dat die groei continu wordt en niet weer inzakt na verloop van tijd? Verne Harnish heeft met de Scaling Up methodiek het antwoord op deze vraag en zijn groeiformule - ook bekend als de Rockefeller Habits - heeft inmiddels veel organisaties succesvol gemaakt. In dit artikel zoomen we in op de menselijke factor.

Lees meer

InnovatieSteven van Belleghem over de ‘nieuwe customer journey’

‘De klant staat centraal’, dat zegt tegenwoordig iedere organisatie. Wat wel uitzonderlijk is, zijn organisaties die dat goed uitvoeren. In een snel veranderende digitale wereld is die uitvoering namelijk nog niet zo eenvoudig. En daar weet Steven van Belleghem (expert in klanten in een digitale wereld) alles van. Hoe zorg je dat je als organisatie niet achter gaat lopen en klanten verliest?

Lees meer

ManagementVolgens Jos Burgers hebben kampioenen fans, geen klanten

‘De klant staat centraal’, dat zegt tegenwoordig iedere organisatie die wil groeien. Maar hoe je dit goed kunt uitvoeren in een snel veranderende digitale wereld is nog niet zo gemakkelijk. Hoe zorg je dat je als organisatie van jouw klanten fans maakt en jouw positie in de markt voor de toekomst veilig stelt? Daar weet Jos Burgers je meer over te vertellen.

Lees meer