Archief

Start 19 september
Uitverkocht

Strategische Kijk op Data Analytics

Tijdens dit programma kijken we door een strategische bril naar de mogelijkheden om met behulp van Data Analytics de huidige manier van werken te optimaliseren én nieuwe producten en diensten te ontwikkelen. Ook is er aandacht voor risico’s, onbedoelde ethische consequenties, cyber crime en privacy issues.

16 september 2019
Uitverkocht

Avondseminar: Extreem Klantgericht

Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die je met elkaar hebt. In dit avondseminar krijg je van Jos Burgers de tools om jouw extreem klantgerichte aanpak (verder) te ontwikkelen en je commerciële technieken en vaardigheden aan te scherpen.

12 september 2019
Uitverkocht

HRM in één keer bij – editie onderwijs

Als HR-manager in het onderwijs ben je druk. De wereld verandert snel en het ook het onderwijs ontkomt niet aan veranderingen. De Masterclass 'In één keer bij HRM' biedt uitkomst. In twee dagen ga je werken aan de vijf belangrijkste HR-thema's in het onderwijs.

Start 12 sept. 2019
Uitverkocht

Masterclass: Mentale Veerkracht

Investeren in je mentale veerkracht is dé gamechanger van deze eeuw. Hoe groter je mentale veerkracht, hoe beter je beschermd bent tegen druk, chronische stress, burnout en andere problemen. Deze 2-daagse masterclass met Elke, Anneleen en Toon voorkomt en geneest.

12 september 2019
Uitverkocht

Masterclass a-spelers werven

Ben je continu op zoek naar de beste mensen maar mis je een systeem om ze te werven, selecteren en te ‘onboarden’? Kies voor de Who methode, ’s werelds meest gebruikte wervingsmethode ontwikkeld door Geoff Smart. Met deze methode ben je verzekerd van de topspelers (A-spelers) binnen elk vakgebied.

12 september 2019
Uitverkocht

Middagseminar: Anders werken met Wouter Hart

Ben jij klaar om je organisatie opnieuw uit te vinden? Wouter hart en Aaron Dignan kijken vanuit hun visie op organiseren naar 'Anders werken'

12 september 2019
Uitverkocht

Druk? Daar ben je zélf bij!

Tijdens deze masterclass leer je hoe zelfcontrole en doorzettingsvermogen je hele leven kunnen bepalen, hoe je je bewustzijn zowel bewust als onbewust kan inzetten, waarom focus zo moeilijk is om vol te houden en hoe optimisme je niet alleen gelukkiger, maar ook succesvoller maakt.

14
3 september 2019
Uitverkocht

Blended class: Glashelder leiderschap

In dit programma laat Jan van Setten je zien hoe je mensen meekrijgt. Allemaal, stuk voor stuk. Je ontdekt hoe je als leidinggevende de juiste snaar raakt. De motivatie prikkelt. Slim omgaat met ontwijkgedrag, getreuzel en weerstand. Glashelder leidinggeeft en je persoonlijke impact vergroot.

3 september 2019
Uitverkocht

Blended class: Persoonlijk Leiderschap

In dit programma leert Remco Claassen je de fijne kneepjes van de ‘ik-ologie’: hoe moet je doen om te bereiken wat je wil om te worden wie je wil zijn? Je leert hoe je doelen scherp stelt, acties ontwikkelt en anderen daarbij betrekt. Resultaat: je maakt serieuze sprongen in je professionele (en persoonlijke) ontwikkeling. En je wordt nog leuker voor je omgeving ook.

3 september 2019
Uitverkocht

Blended class: Klantgerichtheid

In dit programma laat Jos Burgers zien hoe je je organisatie (veel) klantgerichter maakt. Je leert hoe je klantverwachtingen overtreft, klanten verrast en klachten subliem oplost. Resultaat: klanten die zó enthousiast zijn dat ze nooit meer weg gaan, méér betalen en spontaan nieuwe klanten aanbrengen.

Meerdere data
Uitverkocht

Growth Hacking & Social Media college

Blijven bij jullie ook veel Social Media kansen liggen als het gaat om belangrijke zaken als marktbewerking, sales, relatiebeheer, trends volgen en merkpositionering? Tijdens dit college leer je aan de hand van succesvolle praktijkcases, hoe je met een gezamenlijke Smarketing aanpak, makkelijker en sneller jullie sales- en marketingdoelstellingen kunt behalen.

4
Meerdere data
Uitverkocht

Social media safari voor CEO’s, Directeuren en Commissarissen

Voor velen onder ons zijn de Social Media- ontwikkelingen als een sneltrein voorbij komen razen, waardoor het tot een echte verdieping nooit is gekomen. Hierdoor ontbreekt het vaak aan inzicht in belangrijke trends, marktinformatie en mogelijkheden en gevaren van Social Media.

4