Archief

9 oktober 2019

Jaarcongres: Psychologie en Leiderschap

Een team leiden, leiderschap tonen, een goede en inspirerende leider zijn. Het klinkt simpeler dan het is. Leiderschap van nu evolueert van ik naar wij. Het gaat om de relatie. Door meer inzicht te krijgen in het gedrag van je individuele collega’s, het team als geheel en jijzelf kun jij de kwaliteit van leiderschap vergroten.

8 oktober 2019

Blended class: Superbrein

In dit programma leert Margriet Sitskoorn je waarom je hersenen als kenniswerker je belangrijkste productiemiddel is. Als je je hersenen beter leert kennen, krijg je inzichten waarmee je je breinprestaties aanzienlijk kunt verhogen. Meer focus, meer productiviteit en meer ontspanning.

8 oktober 2019

Professional intensive: Confronteren

Je komt er niet omheen dat je in je werk in situaties terecht komt waar het de vraag is: confronteren of niet. Voor wie zich erop betrapt dat-ie vaak niet verder komt dan z’n kop in het zand steken of hakken met een botte bijl. We blijken namelijk allemaal veelvuldig gebruik te maken van conflictstijlen die helemaal niet zo effectief zijn, zoals doorduwen, vermijden of toegeven.

4 oktober 2019
Uitverkocht

Conference: Wisdom in Business

Wisdom in Business is een inclusieve bijeenkomst voor het bedrijfsleven. Leer en laat je inspireren door de nieuwste innovaties, oude technieken en natuurlijke wijsheid. De conferentie behandelt drie thema's: bewust leiderschap, de kracht van het goede doen en organisaties zonder stress.

2 oktober 2019
Uitverkocht

Master Finance & Control (MSc.)

Als controller lever je de organisatie de bouwstenen om ‘in control’ te blijven. De kennis en vaardigheden die hiervoor nodig zijn, krijg je aangereikt in de NVAO-geaccrediteerde Master Finance & Control (MSc.) van Netherlands Business Academy. Een breed opgezette 2,5 jaar durende Master waarin financiële en niet-financiële onderwerpen in onderlinge samenhang worden behandeld.

26 september 2019
Uitverkocht

De psychologie van het overtuigen

Overtuigingskracht heeft alles te maken met het toepassen van de juiste technieken. In dit seminar deelt Dr. Robert Cialdini en 6 andere experts de fijne kneepjes van het overtuigen.

6
Start 26 september 2019
Uitverkocht

Data Analytics for Marketing Intelligence

Vandaag de dag is het voor marketing managers en hun ondersteuners niet meer voldoende om alleen over een grondige kennis van marketing concepten te beschikken. Het Executive Program Data Analytics for Marketing Intelligence biedt marketing professionals inzicht in de mogelijkheden om Data Analytics in te zetten voor actuele marketingvraagstukken.

26 september 2019
Uitverkocht

De psychologie van het overtuigen 2=1 actie

Overtuigingskracht heeft alles te maken met het toepassen van de juiste technieken. In dit seminar deelt Dr. Robert Cialdini en 6 andere experts de fijne kneepjes van het overtuigen.

6
20 september 2019
Uitverkocht

Voorkom strategische missers & creëer waarde

In een compact seminar van één dag ga je samen met (een aantal van je MT leden en) een aantal andere DGA’s en CEO’s de strategie, de tactiek, het leiderschap en de operatie van jouw organisatie verbeteren onder leiding van business coach/gastdocent strategie Pieter de Vries

20 september 2019
Uitverkocht

De kracht van framing

Framing is een retorische overtuigingstechniek, die werkt door een onderwerp emotioneel te laden. Framing wordt dan ook doelbewust en veelvuldig ingezet door beleidsmakers en politici. Hoe werkt framing en hoe kun je het zelf bewust toepassen wanneer je communiceert over beleid en business?

19 & 20 september 2019
Uitverkocht

Agile & Lean voor Teams

Tijdens deze tweedaagse training komen de meest gebruikte tools, raamwerken en technieken binnen Agile en Lean aan bod. In het bijzonder zal er aandacht worden besteed aan teamontwikkeling en teamvaardigheden: feedback geven, informatie delen, helder communiceren en leren herkennen van interactiepatronen.

Start 19 september
Uitverkocht

Strategische Kijk op Data Analytics

Tijdens dit programma kijken we door een strategische bril naar de mogelijkheden om met behulp van Data Analytics de huidige manier van werken te optimaliseren én nieuwe producten en diensten te ontwikkelen. Ook is er aandacht voor risico’s, onbedoelde ethische consequenties, cyber crime en privacy issues.